domingo, 1 de marzo de 2020

Carla Cabras de Figueiredo`
VACANCES
Bonjour, bonjour!
Dans cet article, je vais vous dire les choses les plus remarquables que j'ai faites pour les vacanciers jusqu'à présent, il nous reste encore un jour et nous espérons bien l'apprécier, car après, nous recommencerons une fois de retour en Espagne.
Ce qui m'a le plus plu dans les vacans, c'est la journée à Paris. Nous nous sommes levés tôt et avons ensuite pris un train d'environ 2 heures et 15 minutes que j'ai pris pour dormir car nous nous sommes levés un peu tôt.
À notre arrivée, nous avons pris un métro qui nous a laissé une sorte de place qui s'appelait Trocadhero, nous pouvions voir de superbes vues sur la Tour Eiffel et sur la même place, nous pouvions descendre quelques marches et voir à la fois la Tour Eiffel plus près et la rivière Seine.
Avant de manger vient voir l'Arc du Trionf puis nous visitons la place pour le déjeuner.
L'après-midi arrive au Musée du Louvre où, si nous continuons tout droit, nous pouvons voir d'autres monuments et parcs.
Enfin, nous avons pris un autre métro pour voir la basilique du Sacré-Cœur où, si nous montions, nous pouvions voir une superbe vue de Paris, où les couples suspendaient des chandeliers.
Un autre jour, nous sommes allés dans un village où il y avait une salle de jeux où Caul prenait des jetons et jouait à différents jeux. La vérité est que je l'ai vraiment aimé et vraiment apprécié.
La vérité est qu'il y en avait une dizaine ici ce qui était très pluvieux et très venteux alors la mer était humide "nerveuse". Un jour, nous sommes allés à la plage et de là, nous avons pu voir le port où les bateaux sont partis pour aller au Royaume-Uni.
 La vérité est, comme je l'ai déjà dit, que le temps ne s'est pas trop bien passé avec nous dix et ensuite nous ne pouvions pas faire les choses que nous avions prévues.
Maintenant, nous devons encore profiter du week-end et je suis obligé de profiter de la dernière semaine ici en France.
Cordialement, Carla Cabras de Figueiredo

Carla Cabras de Figueiredo

VACANCES
Hola a tots!
En aquest article us parlaré de les coses més destacades que he fet en les vacances , encara ens queda un dia i esperem gaudir-lo, ja que només ens queden 6 dies per tornar a Espanya.
El que més em va agradar de les vacances va ser el dia a París. Ens vam aixecar d’hora i després vam agafar un tren d’unes 2 hores i 15 minuts les cuals vaig aprofitar per dormir ja que el dia seria llarg.
Quan vam arribar, vam agafar un metro que ens va portar a una gran plaça anomenada Trocadhero, vam poder contemplar magnífiques vistes tant de la Torre Eiffel  com d’altre i a la mateixa plaça podiem baixar unes escales i veure la Torre Eiffel  de més a prop i la Seine.
Seguidament vam anar a dinar a la plaça de les estrelles al costat de l’arc de trionf .A la tarda vam anar a la plaça principal del Museu del Louvre i vam caminar per veure altres monuments al llarg del Seime creuant el Parc de les  Tuilieries.
Finalment, vam agafar un altre metro per veure la Basílica del Sagrat Cor. Vam pujar tots els esglaons i vem  veure una magnífica vista de París, on les parelles pengen canenes. La família em va deixar un temps per comprar  records en aquest barri , la veritat es que hi ha moltes botigues.
Aquest dia va ser molt cansatiu la veritat , perquè Aurélie volia mostrar-me tantes coses boniques com fos possible a París, de totes maneres em quedo amb els records aficionats. Ara són al meu cap i al meu cor. Afortunadament, vaig fer moltes fotos per poder tornar a parlar-ne.
Un altre dia, vam anar a un poble vora del mar, on hi havia una sala de jocs on vam agafar fitxes per jugar a diferents jocs. La veritat és que em va agradar molt .
Durant  els 10 dies de vacanses , el clima va ser molt dolent en el sentit de que plovia molt  de manera que el mar va ser un desastre aquell dia. A la platja vam poder veure el port per on surten els vaixells per anar al Regne Unit.
Com he dit anteriorment, el clima no va estar del nostre costat durant aquestes vacances (heheheh), hi va haver molta pluja i vent i per tant no vam poder fer les coses que teníem previstes fora . Almenys, vaig fer un bon descans, però m’hauria agradat fer més coses i descobrir més de França.
Ara encara podem gaudir del cap de setmana i de la darrera setmana aquí a França.