martes, 17 de marzo de 2020


Hola a tots !!
Com ja sabeu aquesta és la meva última setmana bueno de fet demà ja es dissabte i això vol dir que tornem a Espanya !

Demà haurem de sortir molt d’hora es a dir el vol l’agafem a les 18 :15h i sortirem de casa junt amb un altre familia a les 12 ja que són moltes hores de viatje .

Bueno el que anava dient … En aquesta part del blog , explicaré una mica el que mha semblat l’intercanvi no tot obviament ja que encara queda la segona part que es cuan es francesos venen a Espanya .

Aquest intercanvi com bé vaig dir en altres entrades del blog no només ens ha ajudat a millorar a nivell lingüístic sinó que també ens ha ajudat a « crèixer » ja que aqui em sigut més independent almneys jo .


Si m’haguesin dit que l’intercanvi seria com ha sigut no m’ho hauria cregut mai , de fet jo no estaba del tot convençuda al principi però ara no canviaria per res aquesta experiència

L’Emma es a dir la meva correspondant em cau molt bé i durant el temps que he estatat amb ella m0he rigut molt ja que sempre estàvem fent bromes o etc..

Un altre cosa que m’ha agradat bastant es la família tot i qué si hagues de dir totes les coses que m’han agradat no acabariem mai .

El Luca ( germà de l’Emma) ha sigut com el meu germà durant aquest temps , semprè veni a l’habitació a preguntarme coses o a dir-me si volia jugar amb ell . Tot i que es una mica pesat la seva pesadesa la trobaré bastant a faltar .

La resta de la famíia són tots molt agradables tant els avis com la tieta i els cusins . L’Aurelie ( mare de la Emma) ha sigut com la meva mare en aquest temps i sempre estava pendent de que estigues agust i això m’ha agradat molt .

Resumidament tot el que he fet mha agarda mol the visitat poques coses a causa del temps o d’altres motius per aquetes poques coses s’hem guardaran al cor per sempre .
M’ha agardat molt poder coneixer Paris i altres monuments però sobretot mha agradat coneixer a tanta gent agradable .Últim escit !! Cordiaalment Carla Cabras de Figueiredo




Bonjour à tous!
Comme vous le savez, c'est ma dernière bonne semaine, en fait demain c’ est samedi et cela signifie que nous serons de retour en Espagne!

Demain, notre vol de retour part à 18h15 mais nous quitterons la maison avec une autre famille à 12h car il y a beaucoup d'heures de voyage entre Caen et Nantes où se trouve l’aéroport.

Bon, ce que je disais ... Dans cette partie du blog, je vais vous expliquer un peu ce que l'échange m'a apporté, pas tout évidemment, puisqu'il y a quand même la deuxième partie qui commencera quand les Français viendront en Espagne.

Cet échange, comme je l'ai dit dans d'autres articles de blog, nous a non seulement aidé à nous améliorer au niveau linguistique, mais nous a également aidé à grandir, car ici je suis devenue plus indépendante.


Si on m'avait dit que l'échange serait comme cela, je ne l'aurais jamais cru, en fait je n'étais pas convaincu au début mais maintenant je ne changerais pas cette expérience pour rien.

Emma qui est ma correspondante je l 'aime très fort et pendant le temps que j'ai passé avec elle j'ai beaucoup ri surtout qu'on plaisantait souvent ou etc ...

Une autre chose, j'ai vraiment aimé la famille, et si je devais vous dire tout ce que j'ai aimé, nous ne finirions jamais.

Lucas (le frère d'Emma) a été comme mon frère pendant cette période, il venait toujours dans la pièce où j’étais pour me demander des choses ou me dire si je voulais jouer avec lui. Bien que son attitude soit un peu lourde, il me manquera un peu.

Les autres personnes de la famille sont tous très gentils, les grands-parents, la tante et les cousins. Aurélie (la mère d'Emma) a été comme ma mère pendant toute ma venue en Normandie et voulait toujours que je me sente bien, et j'ai vraiment aimé ça.

En bref, tout ce que j'ai fait grâce à elle, je la remercie beaucoup, en particulier de m´avoir fait visité Paris et d’autres endroits, même si moins que prévu d’après elle, en raison de la météo. Toutes ces choses seront stockées dans mon cœur pour toujours.
Cela a vraiment été agréable de connaître Paris et d'autres monuments, mais j'ai surtout aimé rencontrer tant de gens sympas.
 Cordialement, Carla Cabras de Figueiredo

No hay comentarios:

Publicar un comentario