domingo, 19 de enero de 2020

Carla Cabras de Figueiredo


ÉCHANGE NORMANDIE 




Resultado de imagen de lycée salvador allende
Imagen relacionada                                                                                 








Bonjour, je m'appelle Carla Cabras de Figueiredo.
J'ai créé ce blog pour expliquer mon expérience dans un échange  d'un mois et demi en Normandie .

Ma correspondante s'appelle Emma Durand et elle a un frère, elle aime dessiner et voyager.
Comme je l'ai déjà dit, je m'appelle Carla et je n'ai pas de frères et comme Emma j'aime voyager et aussi danser ou chanter.

Ici, je vais raconter mes expériences, aventures, histoires et etx ...
et j'espère que vous les aimez beaucoup !!

Salutations et  à la semaine prochaine  !!


Hola, em dic Carla Cabras de Figueiredo.
He creat aquest bloc per explicar la meva experiència en un intercanvi d’un mes i mig a Normandia.
La meva correspondent es diu Emma Durand i té un germà, li agrada dibuixar i viatjar.
Com he dit abans, em dic Carla i no tinc germans i a l’Emma m’agrada viatjar i també ballar o cantar.

Aquí explicaré les meves experiències, aventures, històries i etc ...
i espero que us agradin molt !!
Salutacions i ens veiem la setmana que ve !!

No hay comentarios:

Publicar un comentario